Utfall

Vi alla behöver träna så därför tänkte jag dela med mig utav några övningar som man enkelt kan göra hemma eller egentligen vart som helst. Idag blir det utfall!
 
 
För att göra den här övningen står man först vanligt med fötterna bredvid varandra, sedan tar man ett stort steg framåt och böjer sig ner så att benet som är längst fram böjs i 90 grader (som på bilden). När man ska gå upp igen kan man antigen ta bak de främre benet så att man kommer tillbaka till startpositionen (man står då på samma plats under övningen). ELLER så går man framåt och tar ett stort kliv med de bakre benet så att det benet som först var längst bak nu är längst fram (då går man alltså framåt medan man gör den här övningen).
 
Om ni gör på det sättet att man står på samma plats, kom ihåg att göra övningen med båda benen! Gör man övningen på det sättet att man går framåt tränas ju båda benen automatiskt eftersom man går med varannat ben (som ni förmodligen fattar! ;)).
 
 
 
 


sv: Tack snälla för din kommentar i min blogg! :) Vad roligt att jag kan vara en inspiration, det är ju trots allt, det jag vill vara. :)

Ha det bra!

Svar: Ha det bra du med! :)
sexguru.blogg.se

2012-12-13 | 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback